Belgrado

12 september 2017 - Belgrado, Servië

Zagreb-Belgrado.
Sta ik te wachten op de trein. Vraagt er een mw. Wat aan mij, ik vraag of ze Engels kan praten nee Duits. Nee denk ik niet weer Duits het Engels gaat net lekker. Ze is praatgraag dus de hele weg contact gehad met haar in een mengelmoes van woorden. En iedereen luisterde mee En een andere mw. Die Engels en Duits kon hielp ook nog mee.

Deze route was het saaiste alleen maar maisvelden

Belgrado en Zagreb zijn totaal verschillend. In Zagreb laten ze zich zelf zien en flaneren echt. Het is er mooi en schoon. Hier in Belgrado word alles nog echt opgebouwd. Het waait er dus je word hier de gehele dag gezandstraalt en het is hier qua hygiëne vies. Ze werken wel hard aan de opbouw en ze zijn erg vriendelijk. Ik vergelijk de stad met Rotterdam en de gebouwen denk ik zo hoog en groot als NY City.
Ze rijden hier in de zelfde auto's als wij en dragen merk kleding

En dan word je gewezen waar het mooie stukje is in de stad.
Ook heb ik hier 2 mensen ontmoet 1 oude man uit New Zeeland met hem ging ik op hostel toer. En Ella zij komt ook uit New Zeeland.
En een setje uit Londen die het nodig vond om sex te hebben terwijl ik in de kamers lag te slapen.

1. Beppe:
    13 september 2017
    Vrijen in de kamer waar jij ligt. lekker dan. Dat kun je tegen komen. Maar nieuwe mensen ontmoeten kan leuk zijn. Jij hebt genoeg kritisch vermogen om een keuze te maken. Er zijn ook rare gasten hoor.
    Wat Belgrado betreft: ze werken er aan de opbouw. Over een paar jaar kunnen ze daar ook lekker flaneren.
    hoe bevalt nu zo'n hostel?
  2. Esther Kerkhof:
    15 september 2017