Kyoto, tokyo

2 juni 2018 - Toshima-ku, Japan

Als je denkt dat kyoto groot is met haar mega station. En alle tempels daar omheen. Ga dan naar TOKYO. Zo gaaf groot. In de metro zit je als een sardientje in het blikje te wachten tot je bij de juiste halte bent. En als jappaner slaap je op die momenten. En probeer je dan zo snel mogelijk je eruit te werken zodat je verder op avontuur kan. Met een beetje pech kan je er pas de volgende halte eruit. En ben je je groep kwijt. Nee nog niet gebeurd. 😀.
Ja TOKYO is nog groter dan New York!! En ik vind het hier toch leuk. Mensen zijn hier vriendelijk, schoon en behulpzaam. Straten zien er hier goed uit en alles word goed bij gehouden. Op de drukste oversteek ter wereld gelopen als mier, is wel verdomde cool hoor. Binnen een paar uur het ritme van de stad snappen en daarin je gang gaan. Auto die voorbij razen die zo uit need for speed komen of een auto in de etalage van een gebouw. Ik heb het gezien. Verse sushi eten, op de visafslag. Of shoppen in het giga winkelcentrum die aan het hotel vast zit. Ik ga morgen naar een heel veel herrie makende game hal.
Het was daar niet uit te houden dus foto's en weer gegaan. En rond gedwaald door de verschillende stads delen. Nu zit ik klaar op het vliegveld om toch weer lekker naar huis te gaan. Ik zou zo weer naar Rusland en Japan willen, maar nu niet!

1. Beppe:
    2 juni 2018
    O Anna, wat een boel fotos heb je gemaakt. Wat een drukte zeg. Nu weer terug naar ons rustig landje. Je staat goed op fotos hoor. Wat een belevenissen heb je gehad zeg. Ik hoor je verhalen graag onder het genot van kopjes thee.
  2. Bianca:
    2 juni 2018