In de trein

16 mei 2018 - Irkutsk, Rusland

ben net wakker in de trein geworden na een avondje veel te veel wodka en andere drank die Wij aangeboden kregen van een Rus John die in onze coupe zit. Ik deel de coupe met de reisleider en een andere man en de John de Rus haha. Het is niet dat wij last hebben gehad van een dronken Rus, maar van een dronken Nederlandse Duitser. Waar ik de coupe mee deel. Dus vandaag word het een heerlijk dagje rustig aan doen, genieten van het zonnetje in de coupe , muziekje aan, En het schrijven van de blog en serie kijken. Straks kaart spelletjes met de groep denk ik. Maar nu even geen groep, maar even voor mijzelf. De groep bestaat uit aardige grijsaards. Lang turen naar buiten. Heel veel kerstbomen na een paar uur allemaal witte berkenbomen en nu zijn wij aangekomen bij moerassig bruine gebieden, En her en der wat graan stukken. Er zijn klein dorpjes en af en toe een huis. Tot je na duizenden kilometers bij een grote stad stopt. En even een klein uurtje een stop hebt. De stops zijn 2 min of 30min dus echt op avontuur gaat niet. Je leeft dus echt in de trein. Geen douche, toiletje met de vraag hoe hygiënisch die is. Je bedden waar je overdag op zit en savonds slaapt. Of ja in de avond, ochtend en middagtukjes op doet. Je zit met zijn 4e in de coupé, je kan naar de restauratie wat eten en drinken of wat zitten. Alleen vind ik dat maar niks, ik zit lekker in de coupé.

1. Bianca:
    16 mei 2018
    Nou meid je bent toch gewend aan aardige grijsaarden😂😂😂 hygiëne heb je al vaker op vakantie gemist, komt helemaal goed met je.fijne reis nog😘