Irkoetsk

17 mei 2018 - Irkutsk, Rusland

Heerlijk is dat toch, Ja douchen ja. Na 4 dagen niet douchen. Gelijk na het douchen door rondje stad. En in een restaurant eten waar het thema de sovjet unie is met oude gerechten. Sorry geen foto's telefoon zat aan de oplader. Vandaag naar het baikal meer, daar heb ik met mijn voeten in het water gestaan omdat de legende zegt dat als je erin zwemt 10jaar jonger word. Nu zal ik alleen maar voeten hebben die 10jaar jonger zullen zijn.

Wie op deze wereld stapt waar dan ook op een glazen barbie muiltje(foto)..... De gelukkige ben ik. Wat schetst mijn verbazing toen ik onder mijn schoen keek, dacht ik dat het een lastig steentje zou zijn onder mijn sketches. En daar het minuscule muiltje vond. Welke prins zou daar nou achter zitten? Nu in stille afwachting, blij en demoedig dat ik ben verbracht ik de rest van de middag aan het baikal meer op de boot en in het museum. Al deze goedheid die mij het muiltje versprak en mij toestaat trof mij ijskoud: tot mijn verassing vonden wij sneeuw(foto). Troffen wij erg aardige mensen. Het muiltje vond een ere plaats op een (snot)doekjesboom(geluksbrengende boom) naast mijn uit mijn regenjas getrokken ikea etiquette aan de geluksbrengende boom: een offer voor de goedheid van deze wereld voor mij en jullie.
Morgen 7u de trein weer in voor 3dagen op naar vladivodstok!

Wij geven hier "druckjes" onderling aan elkaar. Dit door mijn Zwitserse roommate! Omdat omhelzing je goed doen,(zegt zei) groetjes van Hanni

1. Linda:
    17 mei 2018