Dag 1 en 2

13 oktober 2017 - New York City, Verenigde Staten

Gister de stad ontdekken. Eerst maar wat rond gelopen. Zo kwamen wij al snel uit bij Times square. Daar wij natuurlijk op de foto moesten met mensen in een Mickey pak en een super helden pak en zo meer van die hele enge mensen. En dan later een tip willen. Daarna naar top of the rock - Rockefeller. De eerste spullen is zijn weer binnen! Ja make -up natuurlijk!
Vandaag zijn wij voor bianc naar het friends, sex and the city (carry) huizen. En daarna naar de brandweer kazerne van ghost busters. Maar die zat ingepakt ivm renovatie.
Daarna naar one word observation en het 9-11 memorial en museum. Heel indrukwekkend.

Wij gaan de stad door met de Subway, alleen het stinkt er wel dus echt lekker is het niet, en ben er nog steeds niet aan gewend.

De mensen zijn hier erg vriendelijk, vinden niks een probleem, en maken snel een excuses. Dit doen ze niet alleen bij toeristen maar ook onder elkaar. Ze helpen graag met de weg wijzen. Zo bedankten wij iemand en die was zo blij om ons te helpen gaf dhr. aan. Omdat wij vriendelijk waren.
Maar dit geldt ook op het vliegveld, terwijl in houston ze niet erg behulpzaam of vriendelijk over kwamen.