Dag 4 en 5

16 oktober 2017 - New York, New York, Verenigde Staten

Dag 4
Hebben wij een dagje wijken bezoeken gedaan. Eerst naar wallstreet daarna naar brooklyn, waar ik de sfeer heel cool vond. Lekker layback met alto's en hipsters. Daarna met de sub door naar Harlem maar konden het niet echt vinden en zijn wij gegaan richting park avenue gegaan (weet ik nu)
In de avond zijn wij naar phantom of the opera geweest. Heel gaaf in een echt oud theater, waardoor het stuk er ook echt tot zijn recht kwam. Het decor leek nu net bij het theater te horen.

Dag 5

Vandaag de laatste dag. Dus wij moest nog even naar het Vrijheidsbeeld! Dit hebben wij met een rondvaartboot. Daarna hebben wij alleen nog maar gelopen en geshopt. Kilometers en het shoppen nou eigenlijk winkel in winkel uit zonder echt wat te kopen. Want echt leuke dingen of mode hadden ze niet. Alleen mijn collectie mac is flink uitgebreid! Naar tevredenheid natuurlijk.

Oja en als je via het internet de tip krijgt voor de beste hotdog, sla maar over en carlo's  bakery werelds beroemde canoli's kun je ook beter overslaan. Maar ach we did it.

Morgen weer terug naar huis.

1. Linda:
    16 oktober 2017
    Leuke foto’s, jullie hebben veel gezien in die paar dagen!!